EITCI COVID-19 Response

Komunikat Europejskiego Instytutu Certyfikacji Informatycznej w Brukseli w odpowiedzi na pandemię COVID-19

Prosimy o zapoznanie się z komunikatem przedstawiającym odpowiedź ze strony Europejskiego Instytutu Certyfikacji Informatycznej na pandemię COVID-19 w postaci rozszerzenia subsydiowanego przez EITCI programu dostępu do Europejskiej Certyfikacji Informatycznej w redukcji 80% opłat (do poziomu 90 zł) dla certyfikatów EITC oraz 95% opłat (do poziomu od 180 zł do 220 zł w zależności od kierunku) dla certyfikatów Akademii EITCA w celu zwiększenia upowszechniania poświadczeń kompetencji cyfrowych wspomagających efektywność pracy zdalnej. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie coronavirus.eitci.org.

Jednocześnie informujemy, że mając na uwadze względy bezpieczeństwa i realizując wytyczne instytucji certyfikującej, władz państwowych oraz Światowej Organizacji Zdrowia, obsługa kontaktowa krajowej edycji Akademii EITCA funkcjonuje obecnie w trybie zdalnym. Pomimo, iż ciągłość działania Akademii EITCA jak również obsługi klienta jest zachowana, zwracamy się do Państwa z prośbą o wyrozumiałość i cierpliwość podczas kontaktu z Sekretariatem i zespołami dydaktycznymi Akademii EITCA. Podkreślamy też, że wszystkie procedury realizacji Europejskiej Certyfikacji Informatycznej zgodnie z założeniami programu od 2008 roku przebiegają w pełni w trybie online. Życzymy Państwu i Państwa bliskim dużo zdrowia i bezpieczeństwa.

Certyfikacja Informatyczna EITC / EITCA wspiera Koalicję na rzecz Umiejętności Cyfrowych i Zatrudnienia Komisji Europejskiej

Certyfikacja Informatyczna EITC / EITCA wspiera Koalicję na rzecz Umiejętności Cyfrowych i Zatrudnienia Komisji Europejskiej

17 maja 2018 r. Instytut EITCI uruchomił implementację inicjatywy certyfikacji informatycznej EITC/EITCA w ramach swojego zobowiązania do wsparcia realizacji celów Koalicji na Rzecz Umiejętności Cyfrowych i Zatrudnienia Komisji Europejskiej (Digital Skills and Jobs Coalition, w skrócie DSJC). Koalicja ta została powołana w październiku 2014 roku przez Komisję Europejską, która ogłosiła jej zawiązanie w odpowiedzi na problematykę narastającej uogólnionej luki kompetencyjnej w zakresie umiejętności cyfrowych społeczeństwa Unii Europejskiej. Nie jest tajemnicą, że wskaźniki demograficzne wykazują problem szybko pogłębiającego się starzenia populacji unijnych państw członkowskich. Z drugiej strony obecnie obserwuje się narastające tendencje skracania cykli życia nowych technologii informatycznych. Oba te czynniki przemian nie sprzyjają konkurencyjność kapitału ludzkiego Unii Europejskiej w zakresie rozwoju społeczeństwa cyfrowego i innowacyjnej gospodarki opartej na wiedzy i stają się podłożem dużych i problematycznych deficytów w kompetencjach informatycznych.

Komisja Europejska w wyniku prowadzonych badań i analiz dotyczących makro-ekonomicznych wskaźników rozwojowych doszła do wniosku, że posiadanie cyfrowo kompetentnej siły roboczej, a ogólniej populacji, jest kluczowym czynnikiem rozwoju gospodarki informacyjnej w Europie, niosącej korzyści związane z proliferacją technik informacyjnych w społeczeństwie.

Ogólnym celem jest rozwój tzw. włączającego społeczeństwa informacyjnego, z jednej strony znoszącego różnego rodzaju bariery fizyczne, np. dla osób niepełnosprawnych, jak również umożliwiającego efektywniejsze wyrównywanie szans płci i godzenie życia zawodowego z rodzinnym, a przy tym maksymalizującego efektywność pracy i produktywność ekonomiczną. Cel ten określono jako wytworzenie w Europie tzw. Jednolitego Rynku Cyfrowego (Digital Single Market, DSM), który w założeniu ma zapewnić wiodącą pozycję Europie w rankingu konkurencyjności gospodarek na świecie, zwłaszcza w zakresie wzrostu efektywności wykonywania pracy i nasilenia się gospodarczych procesów innowacyjności, które powiązane są z cyfryzacją społeczeństwa i poszerzaniem kanałów przetwarzania informacji w gospodarce.

Jako główną barierę w zakresie realizacji tego celu Komisja Europejska zidentyfikowała uogólnioną społeczną cyfrową lukę kompetencyjną. Z badań wynika, że aż 44% Europejczyków nie posiada nawet podstawowych umiejętności cyfrowych. Ponadto 37% mieszkańców Europy stanowiących jej siłę roboczą (tj. aktywnych uczestników gospodarki unijnej tworzących jej różne produkty, m.in. rolników, pracowników biur, banków czy fabryk) nie ma wystarczających kompetencji informatycznych pomimo ewidentnej zasadności ich posiadania i ich konkretnej przydatności w toku realizowanej pracy. Unia Europejska boryka się także z narastającym deficytem zawodowo wykwalifikowanych specjalistów IT. Liczba wakatów dla takich odpowiednio wyszkolonych pracowników specjalistycznych narasta lawinowo w ostatnich latach we wszystkich sektorach zatrudnienia i stanowi jeden z głównych czynników hamujących skalowalność innowacyjności gospodarczej w Unii Europejskiej.

Przeciwdziałać, ale jak?

Według Komisji Europejskiej jednym z istotnych elementów podłoża dyskutowanej problematyki jest niewystarczająco zmodernizowany system kształcenia umiejętności cyfrowych w społeczeństwie UE, nieodpowiadający obecnym wymogom rynku pracy. Komisja Europejska powołując Koalicję na rzecz Umiejętności Cyfrowych i Zatrudnienia postawiła sobie za cel zmodernizowanie systemów edukacji i szkolenia, które obecnie w niewystarczającym stopniu przygotowują młodych ludzi do konkurencji w cyfrowej ekonomii, a osoby starsze całkowicie pomijają. Jednym z podstawowych założeń przedmiotowej reformy jest transformacja systemów edukacyjnych w kierunku paradygmatu tzw. uczenia się przez całe życie (life-long learning, LLL), pozwalającego na bieżące adaptowanie swoich umiejętności i kompetencji wraz z ewolucją technologii i zgodnie z aktualnymi potrzebami rynkowymi. Drugim założeniem jest europejska standaryzacja, tj. opracowanie i doskonalenie referencyjnych ram odniesienia w zakresie jakości, co do których odnosić mogłoby się kształcenie kompetencji cyfrowych całego społeczeństwa w Unii Europejskiej.

Jednym z kluczowych aspektów tego nowego podejścia jest certyfikacja informatyczna, która ma za zadanie nie tylko uzupełniać tradycyjne, formalne ramy kształcenia, ale także z czasem zastępować je w realizacji paradygmatu kształcenia ustawicznego (LLL). Certyfikacja informatyczna zapewnia podtrzymanie jakości edukacji informatycznej w obszarze coraz bardziej otwartego rynku edukacyjnego gdyż pozwala zarządzać jakością zróżnicowanych ofert obejmujących ogromne już i szybko powiększające się pole dziedzinowe programów szkoleniowych dotyczących podstawowych i zaawansowanych kompetencji informatycznych. Informatyka wkroczyła nie tylko do sektora reklamy i marketingu, czy administracji, lub telekomunikacji ale także do sektorów takich jak finanse, usługi czy też projektowanie i produkcja techniczna. Przykładowo profesjonalnie przygotowani specjaliści motoryzacyjni posiadają już dzisiaj kompetencje informatyczne na poziomie możliwości bardziej rozbudowanych niż informatycy jeszcze kilkanaście lat temu. Dzieje się tak dlatego, że samochody podobnie jak i inne produkty techniczne coraz silniej opierają się na coraz szybciej rozwijających się w swoich możliwościach systemach informatycznych. I nie dotyczy to tylko już wszechobecnych podukładów cyfrowych przenikających wszelkie kategorie zaawansowanych urządzeń, ale głównie o metody ich projektowania i produkcji. Złożone układy techniczne stają się w rosnącym stopniu specyficznymi ‘programami’, tj. zbiorami specyfikacji cyfrowych, które stanowią instrukcje sterujące dla maszyn automatyzujących linie produkcyjne. Podobnie w sektorze usług wszelkie procesy ulegają cyfryzacji.

Co to ma wspólnego ze mną lub moją firmą?

Zarówno z własnej perspektywy zawodowej jak i w przypadku właścicieli firm lub menadżerów w perspektywie zapewnienia wzrostu konkurencyjności prowadzonego przedsiębiorstwa, warto rozważać ustawiczny rozwój kompetencji cyfrowych odpowiednio swoich i zatrudnianych kadr. Otwarty rynek szkoleń informatycznych w kraju czy szerzej w UE jest ogromny i trudno się w nim zorientować. Ważnym elementem ustawicznego rozwijania kompetencji cyfrowych jest ich standaryzowana certyfikacja, która zapewnia jakość i aktualność formalnego poświadczania kwalifikacji. Tym lepiej jak standard ten ma charakter pan-europejski i szerzej wpisuje się we wsparcie implementacji inicjatyw programowych Komisji Europejskiej, takich jak Cyfrowa Agenda dla Europy (DAE) w strategii Europa 2020, czy też omawiana Koalicja DSJC KE.

Europejska Akademia Certyfikacji Informatycznej EITCA realizowana pod kierunkiem Europejskiego Instytutu Certyfikacji Informatycznej EITCI w Brukseli odgrywa taką właśnie wspierajacą rolę w zakresie realizacji celów Koalicji na rzecz Umiejętności Cyfrowych i Zatrudnienia. W jej ramach Instytut EITCI złożył zobowiązanie certyfikacji co najmniej miliona Europejczyków do końca roku 2020. Wprowadzane są przy tym nowe rozwiązania m.in. w zakresie oparcia certyfikacji IT na nowych koncepcjach, m.in. blockchain.

Jednym z praktycznych wymiarów udziału Instytutu EITCI w Koalicji DSJC jest jego inicjatywa niwelowania ekonomicznych barier dostępu do rozwijanego przez siebie standardu Europejskiej Certyfikacji Informatycznej EITC / EITCA poprzez dotowanie udziału w formie obniżenia opłat certyfikacyjnych dla wsparcia możliwie szerokiego upowszechnienia wysokiej jakości kształcenia i poświadczania kompetencji IT europejskich kadr. Niwelowanie barier dostępu ekonomicznego przewiduje również pełne dotowanie przez Instytut EITCI (poprzez całkowite zniesienie opłat certyfikacyjnych) udziału osób niepełnosprawnych, młodzieży szkolnej przed rozpoczęciem studiów oraz osób o niskim statusie ekonomicznym w nisko rozwiniętych krajach. Więcej informacji o Koalicji na rzecz Umiejętności Cyfrowych i Zatrudnienia oraz zobowiązania Instytutu EITCI w jej ramach można znaleźć na stronach Instytutu EITCI.

Niniejszy artykuł pod redakcją Krajowego Realizatora Programu Akademii EITCA ukazał się w tematycznym wydaniu Gazety Finansowej, poświęconym problematyce certyfikacji kompetencyjnej w UE.


Skontaktuj się telefonicznie albo wyślij email

Sekretariat Akademii EITCA
Dział Obsługi Klienta

  1. pn-pt, godz. 9:00-16:00
  2. Tel: +48 79 457 1469
    Tel: +48 53 542 1374
  3. ICS CompLearn
    CompSecur sp. z o.o.
    ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław
    (sekretariat i adres korespondencyjny)
    al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa

    CompLearn Ltd.
    New Bond House, 124 New Bond Street
    London, W1S 1DX, United Kingdom

    EITCI Institute
    Avenue des Saisons 100-102
    1050 Brussels, Belgium
    https://eitci.org
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Przydała mi się wiedza dotycząca identyfikacji wizualnej, trudno znaleźć takie wiadomości w innych kursach
    Joanna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Zawartość kursów bardzo mi się podobała i spowodowała, że zyskałem nowe spojrzenie na grafikę komputerową
    Mieczysław
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Zdobyłem masę wiedzy informatycznej - wiem teraz jak mogę w pełni wykorzystać CS4
    Mieczysław
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Dogodna jest możliwość realizacji kursu w godzinach i dniach, które mi odpowiadają, co umożliwia pogodzenie kursu z pracą
    Katarzyna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Wszystkie aspekty szkolenia były bardzo przydatne w zakresie grafiki i projektowania
    Roksana
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Asynchroniczność i szerokie spektrum zagadnień graficznych uważam za największe plusy
    Paulina
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Klarowne wykłady na określone programem zagadnienia graficzne, ciekawe ćwiczenia
    Joanna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Liczne ilustracje ukazujące nawet elementy programu. Dokładne opisy działań krok po kroku
    Łukasz
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Brak problemów począwszy od strony organizacyjnej poprzez elementy związane z poszczególnymi działami kursu, na procedurze certyfikacyjnej skończywszy
    Dagmara
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Można się uczyć w każdym miejscu na świecie o dowolnej godzinie
    Dariusz
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Przedstawienie wiedzy w sposób przystępny i zrozumiały :)
    Dariusz
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Wiele opisów. Dodatkowe pliki (załączniki). Edukacja na wysokim poziomie. Możliwość konsultacji z korepetytorami. Klarowność treści
    Karol
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Poznanie nowych, ciekawych programów graficznych i ich możliwości
    Wojciech
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Treść napisana zrozumiałym językiem - podział materiału na kursy i wykłady - ciekawe ćwiczenia
    Anna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Zebranie najważniejszych informacji w postaci wypunktowań, zrzuty ekranów obrazujące wykonywane czynności, opis czynności wykonywanych w przykładach
    Diana
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    "Teoretyczne aspekty grafiki komputerowej" i "Artystyczne aspekty grafiki" to naprawdę najlepsze przedmioty w ramach Akademii EITCA/CG. Bogate i szczegółowo przygotowane wykłady.
    Karol
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Praktyczne podejście do tematu, prowadzenie czytelnika krok po kroku po zagadnieniu, pokazywanie po kolei rozwiązania jakiegoś zadania
    Kamila
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Dobry kontakt, zrozumiałe informacje, dostęp do konsultacji z kadrami dydaktycznymi w formie internetowej
    Bartłomiej
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Nieograniczony czas na ukończenie kursu. Możliwość komunikacji z innymi uczestnikami
    Robert
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Możliwość kontroli postępu, asynchroniczność zajęć, dostęp do platformy po ukończeniu kursu
    Katarzyna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    E-learning to przyszłość zdobywania wiedzy, popartej certyfikatem
    Karol
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Uczyłam się wtedy kiedy chciałam i miałam czas
    Anna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Bogata teoria uzupełniała inne instruktażowe kursy jakie do tej pory miałam okazje przerabiać. Ilość tematów sprawia, że stajesz się prawdziwym "jack of all trades"
    Anna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Zdalna nauka, szybka i sprawna administracja szkoleń
    Diana
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Elastyczne godziny, mogłam robić szkolenia kiedy chciałam
    Justyna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Dobry kontakt, dofinansowanie z UE, przyjazna platforma, elastyczność godzin nauki
    Bartłomiej
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Dostęp do materiałów w dowolnym dla mnie czasie i w dowolnym miejscu - duże ułatwienie dla studentów i osób pracujących
    Krzysztof
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Super kurs :) dużo z niego wyniosłam
    Justyna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Dobre wprowadzenie do dalszej samodzielnej pracy w poszczególnych programach
    Marek
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Ogólnie program dydaktyczny przygotowany bardzo dobrze. Nie mam większych uwag
    Krystian
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Dokładnie krok po kroku były wytłumaczone wszystkie podstawowe możliwości poszczególnych programów. Bez problemu można było się zorientować co do czego służy
    Jerzy
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Całkowita dowolność w tempie nauki i zdawania egzaminów. W czasie trwania kursu wydarzyły się w moim życiu sytuacje, przez które musiałabym przerwać stacjonarny kurs, a dzięki e-learningowi mogłam go kontynuować w swoim tempie
    Małgorzata
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Możliwość uczestnictwa w kursie, przy zmieniających się miejscach zamieszkania
    Katarzyna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Bardzo przydatna jest możliwość powrotu do zakończonych już lekcji możliwość poprawienia wyniku egzaminu i powtórnego przystąpienia do niego w przypadku niezaliczenia
    Przemysław
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Płynny dostęp do wykładów i materiałów w nich zawartych, administracja kontem oraz nieokreślonym czasem nauki
    Roman
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Zawartość merytoryczna całego kursu - oprócz praktycznej strony (programy graficzne) była też wprowadzona pewna ilość teorii bardzo dobrze opracowane wykłady dotyczące znajomości programów graficznych
    Magdalena
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Uważam, że kurs Akademia EITCA Grafiki Komputerowej jest naprawdę bardzo dobrym wstępem dla osoby, która chce zacząć swoją przygodę z grafiką komputerową cały kurs oceniam bardzo pozytywnie pod względem merytorycznym i organizacyjnym
    Magdalena
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Odnośnie strony merytorycznej Akademii EITCA jest dla mnie w pełni wystarczająca. Od wykładów, które naświetlają od podstaw jak zainstalować program do czego służy, omówienie danego narzędzia, co można nim wykonać do laboratoriów, które pozwalają tą wiedzę już wykorzystać
    Arkadiusz
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Uważam że bardzo przydatne są laboratoria graficzne, które pozwalają sprawdzić czy zrozumieliśmy i czy potrafimy wykorzystać wiedzę z wykładu
    Paulina
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Uważam, że świetnym pomysłem jest możliwość załatwienia wszystkich formalności przez Internet
    Paulina
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Bardzo pomocne dla mnie i to w sumie zaważyło nad wybraniem programu Akademii EITCA była możliwość korzystania z wszystkich aspektów organizacyjnych przez Internet, ponieważ czas dla mnie jest rzeczą bardzo cenną, a taka elastyczność z korzystania z zasobów jest bardzo pomocna w zarządzaniu czasem
    Arkadiusz
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Bardzo dobry kontakt z kadrą. Sprawna procedura od płatności do uzyskania dostępu do systemu
    Piotr
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Wygodny czas realizacji kursu. Miałam czas na opanowanie programu kursu w spokojnych warunkach. Umożliwiło mi to jednoczesna naukę na studiach i pracę
    Anna
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Łatwy dostęp do platformy oraz informacji dot. organizacji nauczania i certyfikacji. Wygodny dostęp do wykładów oraz podglądu ocen i zaliczeń
    Marta
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Serdecznie dziękuję za poświęcony czas na przygotowanie materiałów i organizację samego kursu oraz za (mam nadzieję) istotne wzbogacenie mojego życiorysu o ważny dokument pozwalający na otwarcie drzwi dotychczas dla mnie zamkniętych
    Grzegorz
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Zachowanie równowagi między wiedzą teoretyczną, a praktycznym zastosowaniem programów. Jasne i przejrzyste treści przedstawione w interesujący sposób. Uzupełnienie wiedzy poprzez elementy interaktywne i bogatą bibliografię. Wszystkie kursy stanowią spójną całość i zawierają wszystkie najważniejsze kwestie w zakresie grafiki komputerowej
    Karolina
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Możliwość indywidualnego wyboru tematu i czasu realizacji, zawartość multimedialna z wieloma zdjęciami, podzielony na przystępne części
    Kamil
  • Akademia EITCA/CG Grafika Komputerowa
    Uporządkowanie materiałów w przejrzysty sposób, Dzięki platformie e-learningowej możliwość realizacji kursów w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki czemu można zdobyć dodatkową więdzę i kwalifikacje bez dodatkowego stresu. Nauka samodzielnej organizacji pracy bardzo cenna w branży grafika
    Karolina
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Ogólnie bardzo sprawna organizacja nauki i wartościowy program
    Joanna
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Szerokie spojrzenie na różne zagadnienia informatyki stosowanej, wiedza w zakresie różnych bardzo przydatnych programów
    Joanna
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Możliwość wykonywania określonych zadań w czasie dogodnym dla mnie, możliwość uzyskania międzynarodowego certyfikatu, zawartość merytoryczna - w końcu zmobilizowałam się do pogłębienia wiedzy na temat Excela, nauczyłam się projektować stronę internetową, wcześniej nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać, pogłębiłam wiedzę dotyczącą Internetu
    Małgorzata
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Teoria i praktyka przedstawiona w sposób zrozumiały, ćwiczenia z odpowiedziami i podpowiedziami
    Małgorzata
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Zawartość programową oraz system nauczania określam jako bardzo wysoki
    Leszek
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Bardzo dokładne wyjaśnienia i opisy w materiałach dydaktycznych
    Wiktor
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Kurs obejmuje bardzo dużą porcję wiedzy z różnych dziedzin informatyki. Dzięki kursowi mam szersze spojrzenie na informatykę. Ogólnie kurs uważam za interesujący, dziękuję
    Wacław
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Możliwość uczenia się na odległość, bez dojazdów na zajęcia
    Wacław
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Klarowna zawartość programowo-tematyczna, dogodny czas do realizacji zadań objętych programem
    Leszek
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Nacisk na praktyczne zastosowanie informatyki, co zostało przedstawione na wykładach i w laboratoriach
    Patryk
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Prostota i dokładność przy objaśnianiu działania programów takich jak Photoshop i MS Office oraz przedmiotów teoretyczno-praktycznych jak systemy telepracy czy zarządzanie projektami
    Barbara
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Ze względu na wykonywany zawód najbardziej przydatne były wszystkie kwestie związane z marketingiem, reklamą internetową, projektowaniem stron i wykorzystaniem informatyki w pracy
    Ewa
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Dobre wytłumaczenie poszczególnych zagadnień oraz zastosowanie praktycznych ćwiczeń dotyczących na przykład grafiki w programie Photoshop itd
    Leszek
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Szeroko opisana wiedza, przystępny język, praktyczne przykłady, ćwiczenia umożliwiające przyswojenie materiału teoretycznego
    Stanisław
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Możliwość wyboru czasu, możliwość powrotu do przerobionych zagadnień ocena ćwiczeń dostęp do materiałów po ukończeniu szkolenia
    Małgorzata
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Klarowna zawartość programowo-tematyczna, dogodny czas do realizacji zadań programowych objętych w studium
    Wacław
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Najważniejsze dla mnie były dostępność o każdej porze, w warunkach domowych oraz to, że egzaminy też można zdawać na odległość (ze wzgl. na niepełnosprawność)
    Ewa
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Zagadnienia poruszane w poszczególnych działach stopniowo pogłębiały wiedzę i pozwalały na jej utrwalanie poprzez wykonywanie różnych ćwiczeń. Czytelnie podzielone działy wiedzy. Możliwość powrotu do wcześniej ukończonych działów
    Leszek
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Brak presji czasu i wolność wyboru kursu
    Stanisław
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Duża rozpiętość programowa, duża ilość elementów graficznych w wykładach ułatwiająca naukę
    Ewa
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Możliwość nauki w godzinach, które były dla mnie odpowiednie. Bez konieczności włączania platformy o określonych godzinach
    Leszek
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Dziękuję za możliwość nauki. Jestem bardzo zadowolony
    Miłosz
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Ta forma szkolenia jest świetną alternatywą szkoleń stacjonarnych. Bardzo ważna dla mnie była swoboda ustalania czasu kursu
    Maria
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Bardzo ważne jest to, że mimo że kurs jest interaktywny to daje międzynarodowy certyfikat... Uważam, że takie kursy powinny być coraz bardziej upowszechniane
    Maria
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Moje kompetencje w zakresie technologii informatycznych po ukończeniu szkolenia znacznie wzrosły. Nauczyłam się pracować na podstawowych programach informatycznych
    Aurelia
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Przed szkoleniem moje kompetencje były dość wysokie, przynajmniej takie miałam wrażenie, a po ukończeniu szkolenia jestem pewna, że znam się bardzo dobrze w zakresie technologii informatycznych
    Ewelina
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Moje kwalifikacje zostały w znacznym stopniu podniesione, a podstawowe programy stały się dla mnie bardziej zrozumiałe
    Danuta
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Dzięki ukończeniu tego kursu mogę wykonać doskonale zretuszowane zdjęcia
    Joanna
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Uważam, że moje kompetencje są na dużo wyższym poziomie niż w momencie zaczynania kursu. I mam nadzieję, ze przydadzą mi się w pracy zawodowej a także prywatnie
    Justyna
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Moje kompetencje wzrosły zdecydowanie. Dowiedziałam się wielu nowych i ciekawych rzeczy związanych z praca przy komputerze, które stosuję teraz w życiu codziennym
    Katarzyna
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Zdecydowanie podniosłam swoje kompetencje, nie mam większych problemów ze znalezieniem odpowiednich funkcji w programach będących przedmiotem szkolenia
    Joanna
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Zdecydowanie czuję się bardziej pewna siebie współpracując z komputerem. Doświadczyłam zagadnień o których nie miałam pojęcia. Podniosły się także moje aspiracje względem przyszłej pracy. Moja samoocena wzrosła adekwatnie do moich nabytych umiejętności
    Iwona
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Jestem mile zaskoczona kursem. Na początku kursu podchodziłam do niego sceptycznie ale po opracowaniu kilku wykładów stwierdziłam, że na pewno to mi się przyda. Podniosłam swoje umiejętności
    Monika
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Moje kompetencje w zakresie technologii informatycznych są obecnie bardzo dobre
    Oktawia
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Przyswoiłam dodatkową wiedzę, jak również usystematyzowałam tę już posiadaną
    Wioletta
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Moje kompetencje po ukończeniu szkolenia bardzo się podniosły. Podczas szkolenia zetknęłam się z zagadnieniami, które do tej pory były mi zupełnie obce
    Wioletta
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Wzmocniłam dotychczas posiadane umiejętności i wyposażyłam się w wiedzę dotyczącą nowych funkcji poznanych programów
    Karolina
  • Akademia EITCA/KC Kluczowe Kompetencje IT
    Miałam do czynienia z większością programów. Jednak nie miałam potwierdzenia na papierze, że faktycznie posiadam chociażby podstawową wiedzę z obsługi tychże programów. Dziękuję więc bardzo za możliwość potwierdzenia moich umiejętności a także ich poszerzenia
    Agnieszka
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Możliwość swobodnego dysponowania swoim czasem podczas nauki ważnych zagadnień bezpieczeństwa IT
    Małgorzata
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Łatwy dostęp, możliwość nauki w domu w dogodnym czasie
    Małgorzata
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Najbardziej podobała mi się możliwość zdawania egzaminów w dowolnym terminie
    Tomasz
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Odpowiadał mi bardzo dobry kontakt kadr dydaktycznych i obsługi administracyjnej
    Tomasz
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Podobała mi się większość tematyki w zakresie różnych obszarów bezpieczeństwa informatycznego
    Adam
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Plusy: całość kursu, zakres tematyczny zagadnień bezpieczeństwa IT oraz organizacja szkolenia
    Artur
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Całość programu bezpieczeństwa IT przygotowana bardzo solidnie zarówno pod względem teorii, jak i praktyki
    Artur
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Dobrze posegregowane materiały, aktualne dane na temat zabezpieczeń informatycznych
    Tomasz
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Możliwość nauki zaawansowanej tematyki w dowolnej chwili, kiedy mamy wolny czas
    Tomasz
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Elastyczność w zakresie planowania procesu nauki i zaliczeń
    Leon
  • Akademia EITCA/IS Bezpieczeństwo Informatyczne
    Możliwość swobodnego dysponowania swoim czasem podczas nauki
    Magda
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Materiały autorskie opracowane były bardzo przejrzyście, czytelnie i zrozumiale
    Krzysztof
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Podobało mi się podejście do słuchacza i program informatyki biznesowej
    Krzysztof
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Odpowiadała mi asynchroniczna możliwość nauki i europejski certyfikat wydany w języku angielskim
    Radosław
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Pozytywnym aspektem była dobra organizacja zdawania egzaminów
    Marcin
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Możliwość zdalnej realizacji, brak konieczności osobistego kontaktu i dowolność czasu realizacji przedmiotów
    Ewa
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Jestem wdzięczny za pomoc w rozwoju moich kompetencji w tej dziedzinie
    Jan
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Możliwość przedłużania terminu realizacji znacznie ułatwiła realizację kursu przy pracy na pełny etat
    Ewa
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Pozytywnymi aspektami kursu były: możliwość konsultacji, dowolność w doborze kolejności kursów, możliwość poprawienia wyniku testów
    Barbara
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    Najbardziej odpowiadał mi brak ograniczenia czasowego, dostęp 24h na dobę do materiałów
    Barbara
  • Akademia EITCA/BI Informatyka Biznesowa
    W przypadku informatyki biznesowej całość programu jest bardzo istotna i poznanie zagadnień z wszystkich 12 modułów było bardzo ważne. Uzyskuje się certyfikat EITCA BI obejmujący szeroki zakres nowych kompetencji
    Artur